عشق یعنی اختیار بدی نابودت کنه اما اعتمتد کنی این کارو نمیکنه....

----------

میخواهمت....

و این شاید اغاز خودخواهی من باشد...

------------

به تو فکر کردن عجب حالی دارد....

t3942_ob1qn4q94l7tqz41ig6.jpg

--------------

ارامش ابدی من یعنی تو...

---------------

عزیزم هیچ میدانی جزییات چشمانت...کلیات زندگی من است؟

-------------

 
خــــمـــــــاری "نـــبـــودنت " را مـــــیکشم..
امـــــا هــــــرگـــــــز
تن به نــــــــــئـــــــشــــگــــی با "دیـــــگــــــران " نمیدهـــــم...!!!

--------

 
شاید یک روز،
یک نفر،
یک جوری آدم را بخواهد که خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !
bx102pi2w5axzm9jh3pr.jpg

---------------

 
حــسـآدتـ !
خـِسآســَـتـ
اسمــَش رـآ هرچـــه میخــوآهی بگـــذآر
امــآ بـــآور کــن
آغـــوش تـ ُــــ ـو فقـط سهـــمـِ احســــآسِِ مـ َـــــ ـن استـ
fbkghfai1p5b38752xk5.jpg

---------------

 
بهــــترین لذتی که توی دنیا هــــستــــــ
اینه که بدونی یه نفر خیلی دوسِـت داره
r4z477pvnh0gp2uhdk23.jpg

-----------------

 
اگر ميشود ، دَســـتـَم را بگير!
دارم بـه يـادَت...
مي اُفتــَـــــم...!!
 
تصویر

------------------

وقتی یه روز یکی تو رو فقط واسه خودت خواست قدرشو بدون نه چیزای دیگه

دوست دارم دستاتو بگیرم لمس کنم اون موقت بی شک به احترامت قلبم ایست میکند

 

--------------

مخاطب خاص من ک قراره همسر من بشی بدون من فرق دارم تو جمع باید پیش من بشینی 

همکارمه هم کلاسیمه دوس پسر دوستمه داداشیمه رانندمه سگمه نداریم....تو فقط منو میشناسی

تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده شماره داده جلو چشمات تیکه پارش میکنم...

ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم!

ما حریم شخصی نداریم چیزی هم از هم پنهون نمیکنیم خجالتم بی خجالت از همه چیتم باخبرم

وقتی میگم با فلـــان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی!رفتی گشتی برنامه داریم...!

زنگ زدم در حال مکالمه بودی خواستی بپیچونی و بهونه اوردی اخلاقم بد میشه تعصب و غیرت دارم روت...

تیپای جلف اصلا نمیزنی ک تو چش باشی...!با من بودن سخته مگه نه؟

عوضش تو منطقه ی من ازادانه بچرخ خوشحال باش زندگی کن هیچ کفتاری سمتت نمیاد 

چون یه شیر کنارته...

(این کمی از حرفام بود)

10491214_745253688853824_7054218618651836199_n.png
 
------
این عکسم مخصوص بهونه زندگیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت17:29---16 مرداد 1393
سلام وب خیلی خوبی داری به منم سربزنی خوشحال میشم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن ممنون بای
پاسخ:MerC chash sar mizanam belink ta belinkam:x


هی رفیق باتوام
ساعت15:33---16 مرداد 1393
این روزا با کـ ـ ـ ـی میخندی ...

وقتی تو گریه مـ ـ ـ ـ ـسوزم ...


پاسخ::((((


maryam
ساعت19:02---15 مرداد 1393
محمدجان وبایی که برات لینک کردم همه بچه های ماهین نظر که برات میزارن شمام باید بری وبراشون نظربزاری وگرنه خودم میگم حذفت کننا...باشه عشقم؟
پاسخ:نفس من ک سرم فعلا شلوغه وقت نمیکنم اما خودت پسمو داری برو نظر بزار منم وقت کردم میرم میزارم


هی رفیق باتوام
ساعت17:41---15 مرداد 1393
هــــمــــه مـــی گــــویـــنـــد: "
بــــــــیـــــــخـــــــــی ـــــالــــت" شـــــــــــــومـ...
ایــــــــن هـــــا چــــــــه مـــــــی دانــــــنــــــد
بـــــــاخــــــــــــیـــــ ــال تــــــو "بـــــــیـــــــخـــــــیــــ ــــال"
خـــــیـــلــــی هــا شــــــــــده امـ...

پاسخ:ohom vagheaaaaaaaaaaaaan:(


maryam
ساعت18:50---14 مرداد 1393
یعنی چی؟توپستات گشنگ ترازمنه...اصنشم قهرمم...امشب اس بازی کنیم؟وقت داری عشقم؟: -((
پاسخ:الهی فدات شم من زندگیم.به خوشگلی تو ک نمیرسه بلا باشه عزیز اگه سختت نیس اس بدیم تازه از سرکار اومدم


maryam
ساعت12:04---14 مرداد 1393
ایــــــــــــــــن که پسره!مادختـــــــــــــــــــر
پاسخ:دخترشو پیدا نکردم کــــِ


maryam
ساعت11:33---14 مرداد 1393
آخ عاشق این امنیتیم که باتوبودن بهم میده عوضــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:به قول یه عزیـــــز دیگهـ دیگهـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






▂▃ More ▃▂

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 10079
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



کد کج شدن تصاوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا